Android Market: Ha új készüléken nem megy

Ma vettem egy Samsung Galaxy Spica-t (GT-i5700), amely Android 1.5-össel érkezett. Alig vártam, hogy bekapcsoljam. A bekapcsolás után egyszerűen nem bírtam letenni, és ez az Android Market szempontjából hibának bizonyult. Hiába próbáltam ugyanis bármilyen beállítással letölteni alkalmazásokat, mindig visszadobott "Unsuccessful"-lal. De aztán a dolog egyszerűen megoldódott.

Szóval amikor megvettem a telefont, az első bekapcsoláskor egy csomó mindent ki akartam próbálni. Ebből következett, hogy a gmail, stb beállítások után nem kapcsoltam ki a készüléket. Többször is megpróbáltam az Android Marketből letölteni, mindig sikertelen volt a kísérlet. Olvasgattam az Android Marketes Google oldalakat, de nem sok eredménnyel. Mindenki olyanokat írt, hogy hiába volt jól beállítva a Google fiókja, és hiába lépett be (pl gTalk, Gmail), az nem segített. Hiába tudták használni a Google szolgáltatásait, az Android Market nem ment.

Chromeshelter írta, hogy neki is ez volt (szintén Spica tulaj), de az első újraindítás után megoldódott. Mivel épp előtte indítottam újra (véletlen egybeesés), ezért azon nyomban elugrottam a Marketre, és valóban minden tökéletesen működött, és működik azóta is.

Tehát a tanulság annyi, hogy miután beállítottuk a Google-s dolgokat (gTalk, gMail, stb), és bejelentkeztünk az Android Marketre indítsuk újra a készüléket, és csak akkor próbálkozzunk letöltéssel. Kis dolog, de idegesítő. Ha Chromeshelter nem mondja, biztosan hanyagolom a témát pár napig. Azért is bosszantó, mert a Spica eléggé fapadosan szerelve érkezik, így nagy hirtelenjében honnan máshonnan szerezzünk játékszereket, mint az Android Marketről.

Tetszett a bejegyzésem? Kövess -on, vagy -en.

Szólj hozzá!
2010. április 12., hétfő 21:45 szerző: itschykhatschy

A bejegyzés trackback címe:

https://livingandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr351922144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook

Living Android

Blog a kicsi zöld emberkés operációs rendszerről, meg az azt magukévá tévő kütyükről..

Címkék

Feedek

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása