Vélemény: Sexy Geek Party

Tegnap került megrendezésre az iGeek.hu által szervezett, Sexy Geek Party. IT körökben, hamar híre ment a dolognak, rengeteg visszajelzést kapott és yammon is több napig tartotta magát a trendek között.Telenor helyett a Vodafone képviseltette magát, több féle nyereményjátékkal kecsegtettek. Dresscode: geekFacebook eseményre 300+ pozitív visszajelzés, Super Swarm badge kísérlet és Coronita italakció, testfestett lányok lett beharangozva. El kellett mennem.


Dresscode iránymutatás hölgyeknek

Nem volt szerencsém hasonló bulihoz, kíváncsian vártam a tech-guruk tömegét. Bejáratnál csinos hoszteszek szették az 1000 forintos belépőt, amit elengedtek, ha okostelefonnal érkeztél. Utóbbi fajtájától függően, osztogatták a fehér-zöld karszalagokat. Korán sikerült leérnem, így ajándékba kaptam egy pompás szemüveget, habár rendelkeztem hasonlóval. Vártam az igeek és Vodafone közös promós csomagjait, de hiába, nem volt ilyen.


1 checkin = 1 alma

Super Swarm badgeAlmával jutalmazták a Foursquare-en checkin-előket. Est vége felé 100 körüli szám volt látható, ez 150-el kevesebb, mint amit el szerettek volna érni a szervezők, így a Super Swarm badge bezsbelése elmaradt. Nem is csoda, hiszen a 300 visszajelzettből, kb a fele jött el.

Odabent Pacmanes muffinokat osztogattak a hölgyeknek:

Pacman muffin
Pacman muffin

Coronita 700 forintos "akciója" nem hozott lázba.

A Vodafone 3-4 hölgyet és két Galaxy Tabot delegált az eseményre. Szerencsekerék nyereményjáték, ahol - mint utólag kiderült - túl sok mindent nem lehetett nyerni. 20-30%-os kedvezményt a Gelaskins termékekhez, italakciós kupont (1-et fizet 2-t kap koktélt, amit e kupon nélkül is igénybe vehettünk a pultnál), talán pólót is. Volt egy fődíj is, egy vodás HTC Desire, amit elvileg az este folyamán sorsoltak volna ki az ott lévők között. Ez szerintem nem történt meg, legalábbis, míg ott voltam biztosan nem. Mások is írták, hogy érdekes módon ez elmaradt. Érdekes...

Összegezve

Tetszett, hogy kvázi farsangi hangulat uralkodott, bár a 100. ugyanolyan fekete keretes napszemüveget már kevésbé értékeltem. Kicsit kevesen voltunk, a Szikra, 3 szinten elterülő folyosókon szétszóródott vendégek, nem segítettek jobb hatást kelteni bennem. Zene volt, személy szerint élveztem. Ugyan picit melléfogtak, nem alakult ki buli hangulat, inkább csak mindenki állt, beszélgetett (twitteren), ivott és nézték egymást. Senki nem tudta, hogy mi lesz, talán vártak egy kis köszöntőt vagy valamit, a rendezők felől. Nyeremények kisstílűnek tűntek. Felemásak az érzéseim, többet vártam, viszont nem sajnáltam, hogy elmentem, mert ennyi Geeket egyhamar nem fogok újra látni.

Ui.: Képekkel feltöltöm a posztot amint lesznek.

Tetszett a bejegyzésem? Kövess -on, vagy -en.

2 komment
2011. február 25., péntek 11:13 szerző: Android Market

A bejegyzés trackback címe:

https://livingandroid.blog.hu/api/trackback/id/tr452689505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

speedyx86 2011.02.25. 16:48:40

Nem voltam ott, mert kicsit ellenszenvesnek találtam, a "na nesze b+ szerzünk a szerencsétlen geekeknek csajokat" hozzáállást. Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem: voltak ott olyan lányok, akik nem a pasijukkal jöttek vagy a szervezők hozták?

LivingAndroid.blog.hu 2011.02.25. 16:50:55

@speedyx86: Találkoztam ilyen lányokkal, de Ők tényleg Geek lányok voltak, és természetesen nem egyedül jöttek, hanem barátokkal.

L.A.

Facebook

Living Android

Blog a kicsi zöld emberkés operációs rendszerről, meg az azt magukévá tévő kütyükről..

Címkék

Feedek

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása